今日既一连串不如意事件,由发电机坏左,洗完头先发现无得吹头,湿住个头去gel头开始。心情虽然坏透,但系正所谓日子难过日日过,要让日子继续好好过,唯有在生命里面找亮点。 修女系我地的常客,她经常会带不同的BB来睇病。她和几个志趣相投的修女,一起在乡村成立了类似孤儿院的地方,义务照顾同埋养育被人遗弃的小朋友。
© Vincent PAU © Vincent PAU

镜头里的Peter,笑得很开朗,但是佢同好多人唔同,佢系无老豆既,而妈妈是一个精神病患者,有一日拎住菜刀想斩死Peter,有好心人系刀口下救了Peter一命,并将佢交托比修女。 Peter今次唔系呢度病人,只系修女要同时系度照顾一个严重营养不良的小朋友,所以Peter先会系度。Peter比我上次见到佢既时候肥左好多,佢个嘴唇总让我想起《Slam Dunk》里面的鱼住。同好多无老豆阿妈的BB一样,Peter都系好痴生保人即系我,唔驶热身已经可以玩到好熟咁。 修女每次黎到总系好多小朋友围住佢(即系佢同时要照顾好多小朋友),每次我见到佢同小朋友冲凉、喂奶、清理大小二便,我总觉得佢头上面有一个光环,对比起修女呢D不断无条件的付出,呢一种大爱,我真心觉得自愧不如。 今日当我好失落咁坐系度发呆的时候,系修女抱住Peter走过黎同我讲︰「You did very good already!」 果一刻虽然明知佢系鼓励我,即系其实佢都唔知咩叫good咩叫bad,但果一个moment,还是感觉到一阵温暖。
分类: 

评论 (7)

  • anon

    神爱世人,甚至将他的独生子赐给他们,叫一切信他的,不至灭亡,反得永生。”(约翰3章16节

    2月 28, 2013
  • anon

    生活都是在日复一日的琐碎中描绘出它的样子的,相信滴水穿石,铁杵成针,加油。

    2月 28, 2013
  • anon

    这曾是我年少的梦想,是你们把希望带给了这个世界,加油~

    2月 28, 2013
  • anon

    永远支持你地

    2月 28, 2013
  • anon

    Thank you for every u did in there, love like a bright light,light your way also for that suffering people,may god always love u and let u share more about this love, amen. I will pray for u&the suffering people.

    2月 28, 2013
  • anon

    日日系好日。 从电视剧《天涯侠医》开始了解无国界医生,好生佩服。真心希望有一天能和你们站在同一阵线。 低落谁都会遭遇,想想自己的勇气和动力,继续走下去。 一个问题对应一个办法,甚至多个办法。活着,充满可能。

    2月 28, 2013
  • anon

    因为你们,世界才更加温暖!

    3月 07, 2013

留言

Image CAPTCHA
请输入上图的字母或数字